Inlogstatus | u bent nog niet ingelogd

Mijn RBG voor bedrijven*

Via Mijn RBG kunt u uw lokale belastingzaken snel, makkelijk en veilig digitaal regelen.

Om in te loggen bij Mijn RBG hebt u eHerkenning betrouwbaarheidsniveau 2+ of hoger nodig. Hebt u dit niet, dan kunt u dit aanvragen via een erkende leverancier. Klik hier voor info over E-herkenning voor Mijn RBG.

link naar eHerkenning Inloggen met eHerkenning

De volgende zaken zijn digitaal beschikbaar


  • Betalen via iDEAL

  • Automatische incasso regelen

  • Bezwaar maken

  • Hond aan/afmelden

  • Taxatieverslag, aanslagbiljet, overige documenten inzien/printen

  • Gegevens wijzigen

  • Documenten uploaden


Tijdens de overgangsfase kunt u uw zaken ook nog tijdelijk op de hieronder vermelde manieren regelen. Bedrijfsgevoelige informatie kunt u beter niet via de mail verzenden. Dit kanaal is niet beveiligd. Maakt u toch gebruik van dit kanaal, dan is dit voor uw eigen risico.

Betalen:
Zelf overmaken of contact opnemen met de RBG (088 291 10 00) voor een eenmalige automatische incasso

Bezwaar maken, Gegevens wijzigen, Automatische incasso aanvragen, wijzigen of intrekken:
Mail een ingescande ondertekende brief met bedrijfslogo naar bedrijven@derbg.nl.

Aanslag, specificatiestaat aanslag of taxatieverslag printen:
Neem contact op met de RBG: 088 291 10 00

Documenten uploaden:
Mail de documenten naar bedrijven@derbg.nl of verstuur de documenten per post (Postbus 923, 3100 AX Schiedam).

Gegevens inzien (openstaande bedragen en betaaltermijnen, automatische incasso termijnen/bedragen):
Mail een ingescande ondertekende aanvraag met bedrijfslogo naar bedrijven@derbg.nl. U ontvangt de gegevens per mail. Of neem contact op met de RBG: 088 291 10 00. U krijgt de gegevens schriftelijk toegestuurd.